Servislerimiz

Yazılım Çözümleri

Yazılım Çözümleri olarak verdiğimiz hizmetlerimiz arasında;



Perakende ve Gıda sektörleri için hazırlanmış olan yazılımımız, ürün çeşitliliklerine göre dizayn edilmektedir.

PDS Agent Arayüzü (Telefonda Sipariş): Markaların telefon üzerinden en hızlı şekilde siparişlerini alabilmek için hazırlanan uygulamamız ekip üyesi arkadaşlarımızın hızlı ve doğru hizmet vermelerini sağlamaktadır.

PDS Şube/ Mağaza/ Restoran Arayüzü: Hizmet verilen sektörün en hızlı şekilde siparişleri görmesi ve o anki yapılan işlemleri çağrı merkezi ve diğer dijital kanallara sipariş/ ürün süreçlerini doğru aktarmak üzere tasarlanmış kullanıcı dostu uygulamamızdır.

PDS Admin Panelleri: Hizmet verilen marka ya da markaların Kampanya, Çalışma Saatleri, Adres Yapısı, İndirim vb. tüm süreçlerinin kontrol edildiği kullanıcı dostu panelimizdir.

PDS - Şikayet Sistemi

Gelen tüm öneri ve yorumların tek bir sistemde düzenlendiği uygulamamız;

- Siparişe bağlı

- Sipariş Dışı

ve benzeri konularda gelen tüm bildirimleri tek bir merkezde toplamaktadır.

Şikayet sistemimiz üzerinde mail ve uyarı sistemlerimiz bir hizmetin %100 memnuniyet ile sonuçlandırılması için tüm imkanları sunmaktadır.

PDS – Entegrasyon Sistemi

Markalara kullanmış olduğu yazar kasalarda özgür kullanım sağlamak amacıyla bir çok kasa firması ile entegrasyonlarımız bulunmaktadır. Tek şube ya da zincir markaların yazar kasaları ile entegrasyonlar yapılarak dijital kanallardan gelen siparişler tek bir ekrandan takip edilmesi sağlanmaktadır.




Yeni nesil OutBound çözümüdür.

Sadece dialer değil, iş süreçlerini de yönetir.

Azalan iş gücü ve artan verimlilik sağlar.

Parametrik esnekliği ile iş akışlarında yüksek performans getirir.

Avaya Communication Manager sisteminin gelişmiş ve yüksek derecedeki stabilite özelliklerini kullanır.



Kullanmış olduğunuz tüm CRM sistemlerine santral entegrasyonu sağlayarak, müşterilerinizin taleplerini en kısa sürede karşılayabilmekteyiz.


İş Takip, Süreç Yönetimi ve Vaka Takip Programı olarak kullanılmaktadır. İşinizle ilgili tüm süreçlerin kayıt altına alınması, ilgili departmanlara görev ataması, müşteri süreçlerinin takibi ve raporlanması gibi tüm detayların kayıt altına alınması sağlanmaktadır.


ListenEar kurumların görüşmelerini kayıt altına alıp bu kayıtları üzerinde saklama, arama, değerlendirme ve çeşitli rapor ve grafiklerin alınmasını sağlayan kullanımı kolay call recording çözümüdür.


Çağrı analiz ve raporlama aslında genel anlamda telefon trafiğinin raporlanması ve bu trafiğin analiz edilmesidir. Yapılan bütün telefon görüşmelerinin geride bıraktığı izin analiz edilmesiyle kurumlar için oldukça anlamlı ve verimlilik sağlayan birtakım sonuçlar oluşmaktadır. Bütün telefon santralleri her bir telefon görüşmesiyle bir kayıt tutar, tutulan bu kayıtları CDR teknolojisi ile sizlere sunmaktayız.


Aradığınızı bulamadınız mı?

Tüm sorularınızı veya önerilerinizi bizimle paylaşmak için lütfen bize yazın. En kısa zamanda size dönüş yapacağız.