Servislerimiz
Çağrı Merkezi
12 yılı aşkın süredir, hizmet vermekte olduğumuz tüm markalarımızda, kusursuz müşteri deneyimi, eksiksiz ve kaliteli hizmet anlayışı ile tecrübelerimize her geçen gün yenilerini eklemekteyiz. Müşteri memnuniyeti odaklılığını esas alarak, ileri teknolojik olanaklarımız sayesinde esnek ve yaratıcı çözümler sunmaktayız. Alanında uzman, bilgili ve yeterli donanıma sahip çalışanlarımız, profesyonel yaklaşımları ve etkin iletişimleri ile şikayet yönetimini sağlayabilmekte, markalarımıza katma değer sağlamakta, müşteri kaybını büyük ölçüde önlemekteyiz. Pratik İletişim olarak siz değerli müşterilerimize değişik çalışma modelleri sunarak, projenin en doğru şekli ile hayata geçmesini ve yönetilmesini sağlamaktayız.
Çalışma Modellerimiz;
*Bordrolama,
*Seat Kiralama,
*%100 Outsource,
*Yönetim ve Raporlama Desteği,
Eğitim Konuları;
• Çağrı Değerlendirme Süreçleri
• Genel Oryantasyon Eğitimi
• Feedback verme teknikleri
• Profesyonel Yaşamda İletişim Becerileri
• Zor Müşteri ile Başa Çıkma Teknikleri
• Zor Müşteri ile Başa Çıkma Teknikleri
• Markalar Özelinde Kurumsal Eğitimler
• Etkili İletişim Teknikleri
• Çağrı Merkezlerinde Koçluk ve Motivasyon Eğitimleri
• Stres Yönetimi
• Zihinsel İkna Yöntemleri
• İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
• Sağlık Eğitimi
• İtirazlara Karşı Direnç Eğitimi
• Müşteri ve Müşteri Tipleri
Hoşgeldiniz Aramaları: Sizin adınıza müşterilerinize ilk aramaları gerçekleştirerek olumlu izlenim yaratıyor, sadık ve markaya güvenen müşteriler kazanmanızı sağlamaktayız.
Memnuniyet Aramaları: Müşterilerinizden markanız ile ilgili yaşadığı tecrübeler doğrultusunda geri bildirimler alıyor, ürün ve hizmetlerinizi daha değerli hale getirmeniz için destek olmaktayız.