Servislerimiz

Çağrı Merkezi

12 yılı aşkın süredir, hizmet vermekte olduğumuz tüm markalarımızda, kusursuz müşteri deneyimi, eksiksiz ve kaliteli hizmet anlayışı ile tecrübelerimize her geçen gün yenilerini eklemekteyiz. Müşteri memnuniyeti odaklılığını esas alarak, ileri teknolojik olanaklarımız sayesinde esnek ve yaratıcı çözümler sunmaktayız. Alanında uzman, bilgili ve yeterli donanıma sahip çalışanlarımız, profesyonel yaklaşımları ve etkin iletişimleri ile şikayet yönetimini sağlayabilmekte, markalarımıza katma değer sağlamakta, müşteri kaybını büyük ölçüde önlemekteyiz. Pratik İletişim olarak siz değerli müşterilerimize değişik çalışma modelleri sunarak, projenin en doğru şekli ile hayata geçmesini ve yönetilmesini sağlamaktayız.

Çalışma Modellerimiz;

*Bordrolama,

*Seat Kiralama,

*%100 Outsource,

*Yönetim ve Raporlama Desteği,



Sizler için potansiyel müşterilerinize ulaşıp, taleplerinize uygun, en kapsamlı hizmetleri tüm imkanlarımızla sunmaktayız.


Tahsilat, Geri Kazanım, Tele Satış, Sipariş Yönetimi, Veri Güncelleme ve Müşteri Anket Aramaları sizler adına yapılarak kazanımlarınızı arttırıyoruz.


Müşterilerinize hizmet ya da ürün satışınızın ardından oluşabilecek her türlü şikayet, memnuniyet ve öneride size destek olarak olumlu müşteri deneyimlerinize katkı sağlamaktayız.


Sizin adınıza sosyal medyada markanızla ilgili yapılan yorumları takip ediyor, potansiyel müşterilerin mevcut müşteriye dönüşmesine kılavuzluk etmekteyiz.


 


12 yılı aşkın süredir, birçok farklı sektörde kazandığımız tecrübe ve bilgi birikimi sayesinde, yenilenen teknolojik imkanları kullanarak global trendlere uygun şekilde danışmanlık sağlayabilmekteyiz. Süreç Yönetimi, Kalite ve Performans Yönetimi, Şikayet ve Memnuniyet Yönetimi, Yeni Proje Kurulum ve Hayata Geçirme, İnsan Kaynakları Danışmanlığı, Teknik Destek Danışmanlığı gibi konular uzmanlık alanımız dahilinde hizmet sunabildiğimiz alanlardan bazılarıdır.


Çağrı Merkezi Sektöründe ihtiyaç duyulan tüm eğitimleri, uzman ve deneyimli kadromuzla sizler için organize ederek belirlenen lokasyonlarda gerçekleştirebilmekteyiz.

Eğitim Konuları;

• Çağrı Değerlendirme Süreçleri

• Genel Oryantasyon Eğitimi

• Feedback verme teknikleri

• Profesyonel Yaşamda İletişim Becerileri

• Zor Müşteri ile Başa Çıkma Teknikleri

• Zor Müşteri ile Başa Çıkma Teknikleri

• Markalar Özelinde Kurumsal Eğitimler

• Etkili İletişim Teknikleri

• Çağrı Merkezlerinde Koçluk ve Motivasyon Eğitimleri

• Stres Yönetimi

• Zihinsel İkna Yöntemleri

• İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi

• Sağlık Eğitimi

• İtirazlara Karşı Direnç Eğitimi

• Müşteri ve Müşteri Tipleri



Tüm bilgi güncelleme işlemlerinizi, planlanan süreçte en etkin şekilde gerçekleştirmekteyiz.


Veri Girişi, Bordrolama, Arşivleme hizmetlerinizi sizin adınıza gerçekleştirebilmekteyiz.



Hoşgeldiniz Aramaları: Sizin adınıza müşterilerinize ilk aramaları gerçekleştirerek olumlu izlenim yaratıyor, sadık ve markaya güvenen müşteriler kazanmanızı sağlamaktayız.

Memnuniyet Aramaları: Müşterilerinizden markanız ile ilgili yaşadığı tecrübeler doğrultusunda geri bildirimler alıyor, ürün ve hizmetlerinizi daha değerli hale getirmeniz için destek olmaktayız.



Aradığınızı bulamadınız mı?

Tüm sorularınızı veya önerilerinizi bizimle paylaşmak için lütfen bize yazın. En kısa zamanda size dönüş yapacağız.