TR
EN
444 35 44
info@PractiCallSolutions.com.tr
Menu
MERHABA
PRATİK İLETİŞİM
HAKKIMIZDA
İNSAN KAYNAĞIMIZ VE KARİYER
TEKNOLOJİ
SERTİFİKA VE BELGELERİMİZ
LOKASYON
KALİTE POLİTİKAMIZ
BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ
HİZMETLERİMİZ
ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİ
TEKNOLOJİ ÇÖZÜMLERİ
YAZILIM ÇÖZÜMLERİ
DENEYİMLERİMİZ
BLOG
İLETİŞİM
TR
EN
Merhaba
Deneyimler
DENEYİM
FİNANS
30.11.-0001
Geçen yıl çağrı merkezi sistemini outsource PracticallSolutons çözümlerini kullanarak değerlendirince, yatırımlarımızı %400 arttırmayı başardık.
Son Eklenenler
Türkiye’de 4 İşletmeden 3’ü Dijital Dönüşüme Öncelik Veriyor
02.01.2022
Geleceğin İşgücü Araştırması: Yapay Zeka işleri kolaylaştıracak mı?
04.01.2022
İletişim Kanalları Çeşitlendikçe, Müşteri Memnuniyeti Artıyor
07.01.2022
Kelimeler